Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Maria - 10 februari 2009 22:15

Det är väl det som den här bloggen kommer att handla om....... Mitt andra jag kommer säkert att smyga fram här nån gång.... Eller också kommer jag att presentera mitt dubbelliv här!? Eller vad säger du om det Anti?

Jag kan berätta att jag fick ögonlysningstid på torsdag :-) Jag ska lysa två p/s och en ss. Tag planerar två kullar nu i vår/sommar.

Glöm nu inte att det är årsmöte på lördag! Hoppas att det kommer många:-)


Just nu när jag sitter här så kom jag på att min man inte är hemma..Hm.. Jag tyckte väl att det var tyst och lugnt, nä nu var jag dum. Min love in life jobbar över..... Hm... det där lät ju inte till min fördel...Bara han är hemma i tid så att han kan komma med kaffe på sängen.. Och den som skrev det VET att det inte är så ellerhur!?

För övrigt så kan jag säga att jag var på raegerskryssning tor-fre förra veckan! Och i söndags så var jag fastighetsägare med allt vad det innebar :-((((


Hej hopp

ses i morgon

Av Maria - 10 februari 2009 07:59

Jag fullkomligt älskar snö! Så är det! Ska kanske tillägga att det inte är jag som har skottningen på min lott här hemma! När jag tänker efter så vet jag inte vem som har den (nit) lotten som sin uppgift. Men sist var det min 16-årige son som örbarmade sig över sin mamma som behövde komma ut med bilen som den i sig såg ut att vara en produkt ifrån Jukkasjärvi:-)


Jag funderar på en sak! Hur mycket skriver man i sin blogg för att den ska vara intressant?

Nä nu ska jag ringa och beställa ögonlysning:-) Planerar att para två tikar.


Ha de bra så hörs vi i morgon:-)


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards