Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Maria - 11 februari 2009 14:55

Ja den är en historia för sig här hemma hos oss:-( Jag kan för mitt liv inte fatta hur det kan bli så mycket tvätt när alla i familjen (6 st) säger att de har tvättat sin ranson denna vecka. Ja vi har ett system (som jag börjar tvivla på att det fungerar) som innebär att tonåringarna tvättar tre maskiner var i veckan, det innebär alltså 6 st tvättade maskiner! Sen har vi ju mig då:-) Jag tvättar hela tiden tycker jag. Jag tvättar nog 6-10 maskiner i veckan.... F-n är det ett tvätteri jag driver eller?? Ja då har vi alltså minst tolv....TOLV maskiner i veckan, fattar ni? och ändå så är det 50 ton tvätt kvar i tvättstugan:-( Sen vet jag att dottern tvättar nån tvätt i veckan också! Vem använder alla dessa kläder?


Jag tänker på chottis som spillde i sin dator, visst är det typiskt när man har sagt åt alla i ens närhet att:  "ät eller drick inte vid datorn" Så är det man själv som spiller i det sa-ns tangentbordet:-(


Hej Hopp


jag återkommer faktiskt om en stund... ska ner till.. just det tvättstugan..

Jag har ett annat ämne som jag skulle vilja ha en åsikt om...


Och tyvärr Yvonne jag har inget annat att skänka bort just nu :-) Men jag hinner nog bli arg 4 gånger till idag så det kommer nog nya erbjudanden under eftermiddagen:-)

Av Maria - 11 februari 2009 07:30

Vem vill ha en? helt gratis! 14 årig kille som har växt ihop med datorn och mobilen:-( Vissa stunder jättesnäll (inte så ofta nu för tiden) Just nu belagd med utegångsförbud men det löser vi vid hämtning;-) Nädå skämt å sido mitt lilla dullebarn har bara överskott av hormoner....yeack! 

Samtidigt så kan jag nog skänka bort en dryyyyyg svart dvärgschnauzer han är en riktigt pain in the ass :-( Henke heter han:-) Nä nu ska jag skjutsa barn till skolan.. Sen hem och tvätta:-) Föresten, jag återkommer om tvätten:-)


Hej hopp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards