Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Maria - 12 februari 2009 20:19

Nu är både mannen och 14 åringen till salu igen.....


Mannen för att han vägrar att läsa min blogg....... och sonen för att han lurade mig :-( Såå nog om det:-(


The dogs was ua...


I morgon är det jippo i butiken:-) med fotograf och lite andra riliga saker:-)


jag funderar på att köpa en .....  det kan ni gissa lite på vad det var för nått:-) fritt fram för spekulationer:-)


I år har jag och mannen varit gifta i 15 år och varit tillsammans i 20 år helt otroligt jag som bara är 25..... (gud va töntigt skrivet)  


Hej hopp


Av Maria - 12 februari 2009 08:52

Det här är rätt roligt faktiskt:-) Min mest Antibloggkompis frågade i morse om jag hade bloggat än... Och det hade jag ju inte för kl 07.00 ringde en annan vän (inga namn) men han har dvärgpinnar, dvärgskägg och åker omkring i en rosa BMW och har kennel www.axelakes.com Han var på väg till jobbet....... Så han och jag pratade ända tills klockan var 08.00 Då ringde min antiblogg kompis.... Och det sista hon påminde mig om var: Glöm inte att blogga" Går det då under rubriken "DUBBELMORAL" :-))))) Samma kompis ansåg sig vara "Wild and crazy" för hon hade bensin kvar i tanken som skulle räcka i 15 mil och skulle åka typ 2 mil. Just det 15 MIL!! Bör kanske informera er om att hon tankar för säkerhets skull när det är halv tank :-))) Wild and crazy för mig är att hoppa bungy jump utan lina men men vi är alla olika, Eller hur Anti:-)


Det jag kommer att skriva nu kanske går under brottsrubriceringen hot!? (nu blev Anti nervös igen) Men jag säger det, att den som jag nästa gång kommer på med att köpa ut åt min 16-åring kommer jag att (....) Och polisanmäla.......Jag är j-ligt trött på dessa idioter som tjänar 50 spänn på att köpa ut en platta öl åt ungarna:-((( Fattar ni dom leker med döden för 50 spänn!


Nej nu ska jag slå på en tvättmaskin innan jag åker iväg och ögonlyser:-)


Hej Hopp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards