Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Anti är inte bara min kompis.....

Av Maria - 25 februari 2009 19:30

utan även  mitt rättstavningsprogram:-) (hoppas att jag stavade rätt) ( det hade jag inte gjort påpekade min love in life)

 Visst är det bra med vänner som är bra på olika saker:-) Ibland när man funderar på vissa saker så tänker man: Jag måste ringa A och fråga eller jag ringer till B och berättar det här osv. Tänk på det! Ni har nog flera olika vänner som ni tar upp olika saker med:-) Nu är det ju så att Anti är bra på fler saker än rättstavning:-) Jag brukar prata med Anti ganska ofta och då pratar vi om avel och dvärgschnauzer i allmänhet... Jag måste säga att Anti tänker ibland på ett sätt som jag ens inte har funderat på:-) Och då brukar jag tänka f-n va klok hon är:-) Men när hon ringer och på pekar att det är stavfel i bloggen då lägger jag till ett INTE i samma mening :-) ( jag vet att det kanske inte går ihop gramatiskt ( vilket skitord) Men fantisera lite:-))


Hej hopp!

 
 
Ingen bild

Anti

25 februari 2009 19:59

och i gengäld mot att jag rättar dina stavfel från läktaren:- så får jag ställa en massa frågor till din love in life Göran om mina planer på trädäck, skjutdörrar och kök:-Och allt är möjligt enligt Göran!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards