Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Maria - 7 mars 2009 18:43

Åhh vad jag gillar zlatan han är en så go' hund.... Idag har vi haft lite pälsvård. Jag putsade till honom eller mer en genomtrimning av hela pälsen... Sen badade och fönade Jollan:-) Vad skulle jag göra utan henne...

Jollan har ju en egen hund som ni kanske vet (pita-hunden) Nu håller hon på och tränar med honom. Han är suveränt duktig...Hon med för den delen.


Nu längtar jag efter utställningarna. Jag vill verkligen att säsongen ska sätta igång.


Jag har ändrat om lite i köket (ni som varit hemma hos mig vet ju att jag har ett ganska stort kök) nu har hundarna tillgång till hela köket ;-)

Vilket innebär (till mannens stora förtvivlan) att hundarna sover på bordet på natten!? Bubblan tycker att det är den bästa sovplats hon nånsin har haft:-)) Dagtid sover hon på soffan.... (lite ögontjänare)


Jag måste berätta att jag fick en otroligt vacker orkidée och supergod choklad med blomsterbud häromdagen... Tack så otroligt mycket! Kram.


Snart går lilla Stockholm ut ni som funderar på att åka dit! Jag ska dit, jag är bjuden på veterans of veterans och champion of champions på kvällen:-)))


Nej nu är det dags att bänka sig i soffan framför tv:n och kolla på andra chansen:-) Heja Caroline af Ugglas och Lili & Susie:-)


Hej hopp!



Av Maria - 7 mars 2009 08:50

hade vi igår.... Mannen, jag, jollan och Joel var hos pappa och Eva igår och kollade på Let's Dance:-) Vi åt kex och goda ostar och drack ett gott vin till:-)

Obs! bara jag och Eva drack vin:-)


Idag är det jobb på förmiddagen och sen så ska jag ha lite pälsvård med dom som ska med till Malmö....


Nu är det dags för frukost, fil och flingor:-=


Hej Hopp!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards