Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Bloggtorka igen....

Av Maria - 31 mars 2009 12:24

Jag vill blogga några minuter innan jag sk åka och jobba.....men jag vet inte vad jag ska blogga om......


Nu vet jag! Jag kan berätta för er om en grej när jag var i Ryssland... Vi skrattade i flera timmar och hade jätteroligt. Jag hade som vanligt sagt något roligt och min hundmatsvän börjar att asgarva.... När han har hämtat sig så vänder han sig till min man och säger: Maria är så rolig, Du måste skratta hela dagarna åt henne :-)) Jag kan säga att Görans min bekräftade inte ovan skrivna mening;-)


Men som sagt vi hade otroligt roligt i St Petersburg:-) Mer om den resan en annan gång när jag har bloggtorka:-)


Nu ska jag få skjuts till mitt lovely jobb som jag stortrivs med.. Jag kan ju berätta att vi har tagit in hästgrejer och hästfoder:-)


Jag lägger in en bild på Spirit som ni kan få titta på:-)

Hej Hopp

 
 
Lena

Lena

31 mars 2009 22:11

Men fy, nog för att det brukar hända mycket runt dig men det där var då rakt ingen kul läsning.
Hoppas att du mår bättre nu och att du får hem din älskadebil snart.
Krya på dig och ta hand om din sessa extra mycket.
Kram Lena

http://www.nogg.se/rallylydnad

 
Ingen bild

Yvonne "Kronan"

31 mars 2009 23:08

Om du nu absolut måste berätta om Ryssland behöver du ju inte berätta om dom 11 drinkarna:-)
Kram

 
Ingen bild

Camilla

1 april 2009 06:50

Måste bara få kommentera ditt inlägg häromdagen om ungarna som terrar Jollan!!! Ta den en och slå den andra med vettja!!! Nääää, så får man ju inte göra, men man blir lite så irriterad när man hör hur elaka ungar kan vara. Säger som du, "Stå på dig Jollan"!!!! Kram från en blivande Silverhöjdsbo igen

 
Ingen bild

Camilla Igen

1 april 2009 06:54

Ska bli kul att komma och häsla på och kolla in ditt jobb sen när jag kommer upp. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards