Alla inlägg den 7 april 2009

Av Maria - 7 april 2009 21:55

Äntligen, jag har köpt en bil:-) den är skitsnygg f-n vad jag längtar tills jag ska hämta den.... Idag har det varit en hel del på agendan. I morse var jag och jollan uppe och släpte ut hästarna och gjorde rent i boxarna. Sen hem igen och tog en snabbdusch. Skjutsade Joel till fritds:-) Sen till butiken och kolla över om det var något foder som behövde beställas, det var det inte..

Dra upp porten kl 09.55 Helt underbart väder ute:-) Fem  över tio dök Ullis upp med Herman. Lite putsning inför Cupen... Herman är Zlatans brorsa.

Sen har vi fixat en Kees på trimmet och klippt :-( två dvärgar.. Mannen hämtade mig 14.20 lite bråttom till banken och vi hann faktiskt med att åka till bygghandeln och kolla några priser innan vi hämtade sonen på fritids igen... Hem med barnet och sen snabbt till Örebro..... Och där hittade jag den;-) Min bil:-)   Se hela bilden

Efter att det mesta i pappersväg var klart så hade vi lite bråttom hem igen. Det var nämligen dags att hämta hö igen. Så nu är jag hemma igen efter en hel dags sinnesfrånvaro !? nä skoja bara;-) Men nu är det dags för kudden:-)


Hej hopp!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards