Alla inlägg den 13 april 2009

Av Maria - 13 april 2009 19:20

Igår så var vi; jag, Joline, Annelie, Senad, Therese och Nelly ute och red:-) Det var jätteroligt..... förutom att Zlatan bestämde sig för att, i ett obevakat ögonblick, vända hem....Efter en stund så märkte vi att Zlatan inte var med i hundgänget:-( Senad red tillbaka för att kolla om han hade sprungit hem igen. Vi övriga stod kvar med våra hästar och väntade en lååååång stund:-( Sen orkade inte jag att vänta längre så vi red tillbaka, efter 10 min så mötte vi Senad som kom galopperandes med Zlatan innanför tröjan. Jag har nog aldrig sett så avslappnad hund nån gång:-) Han gillade att rida:-) Tack Senad, jag har nog aldrig varit så orolig för en hund nån gång...

Men tänk så roligt man kan ha tillsammans med vänner och över generationerna. Vi skrattade och hade väldigt trevligt. Med ute på ridturen var Lewis och tre lyckliga pinnar:-) Att få vara med och se Annelie rida var i sig en upplevelse:-) Tack för det Annelie.....


Idag har jag haft trevliga valpspekulanter på besök, det är alltid lika roligt att träffa nya människor som är intresserade av just min ras......


Jag har en lite rolig bild på Donnan och hennes vovve:-) Dom är nog inne i en djuuup konversation...


 Hej hopp....

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards