Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Min man vill inte skada mig??

Av Maria - 28 april 2009 17:56

Bara för att jag är så duktig på att tvätta (Obs Obs detta är ett skämt) men han sa det att han inte ville skada mig för att jag var så duktig på att tvätta och vika kläder :-( ( hoppas att ingen har ringt och anmält honom nu) (eller:-) ??? (Elakt flin)))) Idag har jag jobbat förmiddag :-) Jag har varit hos min massör som även är fodervärd till en av mina hundar.. Det är jättebra att ha människor runt omkring sig som är bra på olika saker:-) Nästa fodervärd ska kunna snickra och helst vara mattläggare och det gör inget om denne eventuelle fodervärd också är utbildad lokalvårdare:-) Var finns du?


Min lilla p/s-hane är skitsöt:-) snart ska jag lägga ut en bild på honom:-)

ATTENTION: Nya valpplaner är på gång:-)

Nu ska jag åka och hämta mitt lilla dullebarn som är kvar hos Eva efter att ha ridit tillsammans med Therese:-)


Hej Hopp

 
 
Carry

Carry

28 april 2009 21:28

Jo du håll drömmen vid liv ;)) på torsdag får vi besök...spännande så säger jag inte mer, men det var tack vare blänkaren på din sida;) Kram

http://schnauzertjejerna.blogspot.com

 
Annelie Finnebäck

Annelie Finnebäck

29 april 2009 06:50

Jag trodde inte man behövde tvätta när man hade fyra barn, ack så fel man kan ta:-)

Idag har du en valpköpare som kommer att bjuda på kladdkaka.

Var det Lewis du hämtade hos Eva:-)

Jag har fortfarande inte kommit i närheten av min kamera men imorgon kväll tror jag mig ha titt och sitta ner och gå igenom bilder från i söndags er succédag!

http://www.brackets.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards