Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Maria - 11 maj 2009 08:13

Men nu är det dags igen... I fredags hade jag sååå mycket att göra så det var inte sant:-( Men jag hann med att ta en mjukglass samtidigt som jag hämtade sonen på fritids:-) En strut med mycket mjukglass och karamellsrössel. Vet ni hur gott det är på en skala?  På eftermiddagen så fixade jag till hundarna som skulle med till utställningen i Skara.


Utställningen i Larv gick jättebra för Kennel Kaspelix.. Zlatan blev 3:a bästa hane, Ingo blev 2:a bästa hane med cert :-) och Lewis blev Bir:-) Mollberg blev BIS-4 veteran, Grattis Yvonne...  Visar en bild på Zlatan som visades av "farmor" Yvonne......


Grattis också till Velvet Dandy's som blev BIS 1:a avelsgrupp och Bis-res uppfödargrupp:-) Kram på Er!!


Men fy f-n vilket jäkla busväder det var.. Hur mycket kan det blåsa igentligen??? Och regna samtidigt.... Både jag och Lewis var trötta och frusna..... Bilresan gick supersnabbt hem:-) Yvonne och jag skrattade nästan hela vägen hem...

Snabbt iväg till Degerfors för att sammanstråla med DjakartaLotta med valpköpare, AxeLakesSenad och Riese'nshineErika.. Vi skålade lite för dagens resultat i Larv.. Sen bar det iväg ner till Partytältet för att käka grillspett och potatissallad:-) Otroligt gott! Jättetråkigt att auktionen blev inställd:-(


Nä nu ska jag tvätta och fixa lite... Hundbad kanske;-)


Hej Hopp....

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards