Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Maria - 22 maj 2009 15:38

Nu tar jag det lite snabbt:-) (vad ovanligt?) Har precis kommit hem från jobbet och ska ta en snabb-(vad annars)dusch... och vad gör jag när jag ska käka? jo jeansen som jag hade tänkt att ha på mig i helgen spiller jag ketchup på:-( (vem f-n äter ketchup?) Jag tänkte att jag för en gångs skull skulle ha ketchup på makaronerna. Det var ju en jä-ligt bra ide:-(((.... Så nu sitter jag här utan byxor och bloggar (vaddå har jag bara ett par byxor?) Läste ni inte att jag har tappat bort nåt tidigare i veckan..... Just! vem har lust att köpa på sig fler än ett par byxor då! Så nu kommer jag att få åka till Kronan i ett par barbapappa byxor av hemmapappamodel alá 70-tal :-(( Eller som uppfödarkollegan i V-ås skulle säga: Tabithabyxer:-) Hoppas att jag inte krockar den här gången, det här är nog värre än orakade ben:-( Jag undrar just vad Longoria kommer att säga när jag kommer fram;-)

Nä nu ska jag kolla om jeansen är klara i tvätten.... Dom får torka på vägen dit:-)

Ses på söndag eller måndag....


Hej hopp!

Av Maria - 22 maj 2009 08:14

Just nu känns det som om det mesta är kaos!

Butiken är helt upp och ner:-( vi håller på att bygga om:-) Och inom kort så kommer vi att utöka butiksytan med 60 m2 :-)


Här regnar det idag:-( I dag efter jobbet så ska jag hem och packa för då bär det iväg till "Kronan" för övernattning och i morgon är det

utställning igen:-)


Vill bara säga att Birgitta blev mormor igår till en liten Malva!  Grattis Frida och Daniel:-)


Hej Hopp

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards