Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Maria - 25 maj 2009 21:47

......dvärgpinscher!! ?? Hur kommer det sig då? Jo min kollega har sådana... och när jag frågade vad jag sulle blogga om så sa han just DP! Men det jag vill skriva är:   ......Piiiiiiiiiiiiiip.......... Piiiiiiiiiiip...... Nädå nu ska jag vara snäll ;-) Just nu heter mina favvopinnar Star Ninjo och Dior:-) Dessa tre individer är väldigt väldigt väluppfostrade :-))) Att se när husse utställningstränar är en fröjd.... Det är inte alla pinnar som visar sig så! Observera att jag inte sa något dumt! så ni som hade tänkt er att  skriva en elak kommentar om min blogg kan tänka om;-)) Ni behöver föresten inte ens läsa den;-) Var finns nu dessa pinnar? jo på www.axelakes.com  Just nu så verar det som om pinnarna har blivit jättepopulära.

Jag har en annan kollega som tykcer att det är så suveränt med pinnarna.... Hon brukar fundera på om hon ska klippa klorna på måndag eller fredag innan det är dags för utställning:-)))) Ja ja skratta ni;-) Har ni försökt att ta kort på en pinne nån gång??? Nä gör inte det heller, det går åt ett minneskort, tre brutna naglar, ett förstånd (kanske två beroende på hur många ni är med och tar kort....och ett fast förhållande :-((( *Ler*


Hej Hopp!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards