Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Maria - 17 juni 2009 20:09

Jag sa det till min man idag!! Jag behöver lite pengar du får tillbaka sen ;-)( Ahh, ellerhur!)  

- Jaha! (Va,det var inte vad jag hade väntat mig!!)

-Ehh ? (det var så jag såg ut också)

-Vad kostar den ??? (inte heller detta är normalt, vi brukar inte komma så långt i diskussionen!)

-Ehhh (ser fortfarande ut som ett ? )

-Ja vad kostar den?

**** Euro !

- Jaha! 

(chockad)

Sen hade jag inte tid att prata i telefon längre.... 4 timmar senare så tog jag upp det igen....


.Akt 2

-Jag köper den där hunden!

-Ja, det tycker jag!

-Ehhh! que???? Daaa? What the **** ? (vad vill han?) Så jag frågar;

-Vad? (kom ihåg att jag är vädur)(måste tolka allt)

-Vaddå?? Mannen ser frågande ut! (minst sagt)

-Ja................

-Jamen vad?

- Är du arg?

-Nä! (ser frågande ut) (men va f*n är det då)

-Men vad är hållhaken????? (det måste det vara!! Det har aldrig gått så här lätt)

-Men om du behöver den där hunden, köp den då! (

- Vad har du tänkt att köpa sen då?? (min fråga till mannen som har dyra yankee bilar som hobby) (Det måste vara en baktanke !!)

- Suck!

-Oki, jag köper hunden! (men kom ihåg att jag bloggade om det!)  


Nu när jag läser det här i efterhand, hur många tycker att jag ska söka hjälp?? *ler* (inga elaka kommentarer nu)


Ibland undrar jag hur det är att leva med mig:-) Det måste vara otroligt spännande:-) Eller hur:-) Det måste det ju vara min man har ju levt med mig i snart 20 år:-) det ni!! 


Hej hopp 

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards