Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Maria - 5 juli 2009 15:23

Igår var en effektiv dag:-) Upp och hoppade tidigt för jag trodde att det var jag som skulle jobba??? Förvirrad, nähä! Jag kunde lägga mig en stund till när jag, efter smskontakt med min kollega, fått reda på att det var hon och inte jag som skulle jobba..:-) Låg kvar i sängen en stund och läste min nya bok... Sen ringde Anti och frågade om jag var klar?? Vaddå?? Ja just ja vi skulle ju stå och trimma idag när jag skulle jobba! Hm... kan man göra en Hjärntransplantion?? Men vem vil ha min hjärna då? Jag tycker ju att det är synd att slänga bort den sådär bara... konstigt nu börjar jag just att fundera på vilkas hjärnor som jag INTE vill ha.... Dessa tänker jag inte nämna här för jag är säker på att några av dessa läser min blogg ;-))  (inte öppet men säkert i smyg ;-)) ) Ha ha nu fick jag skratta lite...  Men helt klart är ju att jag vill inte ha en virrigare hjärna än min egen... *ler* Där rök några av mina vänners hjärnor;-) kram på er:-)


Men istället för pälsvård så blev det husvård istället... Vi målade taket i köket, Tack Anti för hjälpen:-) Nu fattas bara panelen.....


Nä nu ska jag laga mat:-) Och kolla telefon åt son....


Hej hoppp 

     

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards