Direktlänk till inlägg 17 juli 2009

Nu var det ju några dagar sen...

Av Maria - 17 juli 2009 20:41

Men nu är jag här... Jag ska berätta vad jag har gjort:-)

Måndag åkte mannen iväg till Stockholm... Så då var jag ensam med alla kidsen och hela hundhögen..... Jag planerade in trim tilsammans med Anti på tisdagen samma dag skulle jag hämta Nelly, Jollans kompis, inne i Örebro.

När jag hade kommit hem till Anti så täntkte jag: Jag skiter i att ta med telefonen in.......... Men nåt sa mig att: Ta med tele ifall det händer något :-((((  När vi hade stått och trimmat i ca 20 min!!!!! Så ringer mycket riktigt telefonen... Jag svarar och hör en röst som tillhör min man....

-Tja...................

-Hej! :-))) Vad är det som har hänt´???? (jag hör sånt!)

-Jag har tappat bilnyckeln i Arninge centrum!

-Jaha, det var ju tråkigt... (sen följer alla förslag på vad han ska göra för att hitta den ;-) ) ( som om han inte förstod det själv, menar jag...)

Sen säger mannen:

- kan du komma hit med reserv nyckeln?

( Vaddå 25 mil??? skämtar han? fan att jag svarade! Hur klarar jag mig ur det här? kan jag låtsas att det bröt? Nä då ringer han Anti...... Shit Shit Shit.....)

-Eh? vad sa du?

-Jo, jag undrar om du kan komma med nyckeln till bilen...

-Skojar du?

-Nä, jag önskar att jag gjorde det...

(Diskusion)

När kl var 19.43 lämnade jag Örebro och 24.12 var jag hemma i Charleswood igen:-) Anti-Örebro (lämna över barnen till svärföräldrarna och tanka) Arninge-Hem..

Nu är det så att jag ska ha en Hustrubuckla!  så det så! En blank en i guld!

Ja ja jag ska väl berätta att han följer mig till Arlanda och vväntar där medans jag är i Helsingfors och hämtar vovven:-)


Hej hopp

 
 
Carry

Carry

17 juli 2009 22:01

Låter som om ni passar varandra perfekt ;)) var rädd om den mannen du!! Kram hoppas vi ses snart

http://schnauzertjejerna.blogspot.com

 
Maria

Maria

17 juli 2009 22:20

Nu fick du en guldstjärna! Men gubben din verkar kunna återgälda så då är det väl värt det?!
Fick ett brev i lådan poststämplat Karlstad, ingen avsändare...är du skyldig? :-)))
Sommarhälsningar / Maria

http://biphome.spray.se/myltan

 
Susanne

Susanne

18 juli 2009 07:45

Nämen...
Va det er bilnyckel jag hittade i Arninge.

Skoja bara.

Vi ses snart

Kram

http://www.jatzers.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Av Maria - 22 november 2023 09:51

Men man brukar ju säga att har man inget snällt att säga så kan man vara tyst..   Och det har faktiskt stämt väldigt bra när det gäller mitt humör och åsikter just nu..   Funderade på just detta häromdagen. Jag läste att en av deltagarna i id...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards