Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Maria - 22 juli 2009 12:48

Nu ska ni få höra om gårdagen:-) När jag höll på att stänga butiken igår så ringde mannen och frågade om jag kunde köpa med tre saker, ja det kan jag, men du vet att jag ska till Anti och trimma!

-??????? Va???? Det hade jag ingen aning om??

-Jo det hade du!

-Nä!

-Jamen nu är det så!

-Jaha.............

- Japp så är det....Hej då!

15 minuter senare ringer jag upp mannen för att fråga vad sak nummer tre var som jag skulle köpa? 

-Mannen svarar!

-Hej!

-Tjaaa!(Nu hörde jag det där igen, ni vet: att man vet att nåt har hänt) -Vad är det?

-Är det du som har ställt ut hinken med penslar och roller?

- Ja det är jag! Sa jag :-) Fortfarande med ett litet leende på läpparna...--Bra, då vill jag inte prata med dig längre!!!

KLICK! 

Han la på! ?? ?? ?? Vad har nu hänt?

Antagligen har nån hund gjort något:-(( 

Eftersom jag inte hann fråga vad det var jag skulle köpa så var det ju bara att handla det jag kom ihåg......När jag kommer hem ser jag att hela altanen är avspolad....??

Jag möter mannen i köket som ser ut som ett åskmoln.... Jag behöver inte fråga utan hela historien kommer gratis:-( Din HUND!!! (vilket betyder Vera i det här fallet) Har stoppat ner huvudet i hinken med vattnet med rollrar (heter det så?) och penslar! Fastnat och fått med sig hinken sprungit runt på altanen med den vita färgen och som pricken över i så sprang hon in i köket!!!!!!!

Det var vatten och vit färg överallt!!!!!!

 Till min fördel måste jag säga att det var vattenlöslig:-)) Sen åkte jag till Anti och trimmade.... Var tillbaka kl 00.45 men nu är det flesta av hundarna trimmade.... kaspers husse och matte fick hämta sin hund vid halv tio på kvällen..

Tack för att ni åker:-)) Hej hopp   

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards