Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 3 juli 2009 08:30

Igår bar det iväg till Västerås, ja för Mannen i mitt liv alltså:-) Han och Weland drog iväg igårkväll för att kolla in årets upplaga av Power Meet....

Nordens alla raggare och även utanför-norden-bor träffas i Västerås till många V-ås boendes förtvivlan....... Men jag tror att staden tjänar många sköna skattekronor på denna helg:-)) 

Det roliga är att Mannen "campar" hos Veronicas (Velvet Dandy)  pappa !? Jo så kan det bli när man "planerar så bra" :-( Att sätta sig i bilen och inte veta var man ska sova i tre nätter tycker jag är "underbart" vilken tur att inte han planerar semestern här hemma...... Men nu löste det ju sig:-)) Vilken tur han har som har en fru som har hundvänner över hela Sverige...    


Måste  också säga att matförgiftning inte är någe vidare... 


Hej hopp

Av Maria - 1 juli 2009 07:58

God morgon alla ni som läser min blogg:-) Hoppas att ni har en bra morgon, för det har jag.... Solen skiner (lagom idag..) fåglarna kvittrar.... Hundarna har fått mat och är nöjda... De ligger just nu i skuggan under träden i hundgården på baksidan....

Nu ser jag fram emot att åka till Tvååker! Jag har aldrig varit där på utställning så det blir en ny upplevelse:-) Jag åker dit med mina trevliga vänner Annelie www.brackets.se och Senad www.axelakes.com . Där möter vi upp teamet från www.velvetdandys.com :-))) (Party!!!!)


Nä nu ska jag arbeta lite... Jag lägger in alla siffror ifrån inventeringen :-))


Hej Hopp!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards