Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Sjukblogg..

Av Maria - 14 november 2009 15:51

Nu ska jag sjukblogga! Inte så att jag har drabbats av någon svårare art av sjukdom men ack så tråkigt det är...

Jag fryser och är snorig :-( Jag har just tagit en kokhet dusch för att jag fryser så förb-at... Nu sitter jag här i sängen och, precis som en man, tycker synd om mig själv för att jag är förkyld...


Jag blev ju så glad när det snöade sent igårkväll men det fick ju inte vara kvar inte. Nä en jä-la massa sörja ska det vara hela tiden....


"inte ska du gå här i leran och sörja när du kan gå på isen och ha det glatt"


Ha ha ha.... Nä jag har inte skyhög feber utan jag har väldigt tråkigt...

Vad önskar ni er i julklapp då? skriv en kommentar och berätta....

Fred på jorden och snälla barn gills inte... Själv vill jag nog att nån kommer och tvättar alla mina fönster och ett års städhjälp.... Inte för att jag inte har tid utanför att jag vill använda tiden till annat... det vore en jättebra julklapp för mig:-) Sen så önskar jag  (vafan vill hon hon mer??? jäkla egokäring) En festkväll med goda vänner och god mat och dryck... Nu kom jag på att det kanske är dags att planera en Sunnesväng igen... Fast dit vill jag åka när det är smällkallt och mycket snö...


Nä nu ska jag lämna er ifred en stund... Ha en trevlig lördagkväll:-)


Hej Hopp...

 
 
Lena

Lena

14 november 2009 16:24

"Gå på isen och ha det glatt...... hahahaha den va bra!
Jag önskar mig bara små saker i julklapp såsom, en lägenhet!
Tycker du ska passa på att njuta lite när du är sjuk, ligg i sängen med en bra bok, datorn på en armlängds avstånd och bli uppassad!
Kram

http://www.teamtazz.se

 
Sussie

Sussie

14 november 2009 16:50

Jag har oxå en enkel liten önskan, det där lilla huset vid havet eller i skogen.. En tjejhelg vore ju inte dumt det heller.. å en städerska vore kanon. Ja listan blir lång när jag tänker efter :)
Krya på dig nu!
Kramis :))

http://www.kenneltwix.se

 
Yvonne "Kronan"

Yvonne "Kronan"

14 november 2009 23:09

Jag vill nog ha någon typ av sten, tung, på fingret eller runt halsen alltså.
Krya på dig
Kram

http://mollberg-nyman-ochjag.bloggagratis.se

 
Pia

Pia

15 november 2009 08:12

Jag önskar mig en braskamin. Gärna inslagen i paket!!
Kram Pia

http://www.filur.dinstudio.se

 
Erika

Erika

15 november 2009 19:32

Jag har önskat mig en stooor och mjuk pläd/filt att ha i soffan.
Sen skulle jag vilja ha 5ggr hos kiropraktorn
eller en lättare rust av tvättstugan,en brun pudel bebbe,
Tja finns ju massor egentligen.

http://risenshine.dinstudio.se

 
Ingen bild

Åsa

15 november 2009 21:34

Jag önskar mig en snygg karl som är bra på att plocka blommor :)) Som man kan plocka fram när andan faller på ;) Alt ett nytt jobb... Ungefär samma, eller kanske inte... Hoppas du mår bättre! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards