Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Dagens blogg går i solens tecken :-)

Av Maria - 17 november 2009 15:09

Just det! Eftersom solen lyser med sin frånvaro så får vi blogga om den..... Dagen har trots, regn rusk och borttappad röst varit bra :-) Men jag kan inte prata :-( Familjen verkar lycklig;-) och så har jag feber.....Solen är vår värmekälla och nånstans på jorden vet jag att den lyser :-)


Bredvid mig i sängen har jag en svensk, norsk Vinnare och även champion i båda länderna. Det är en underbar schnauzer från Velvet Dandy's finns det nån annan kennel man kan köpa schnauzer hos? Veronica och Maria, kennel VD, dessa underbara tjejer som alltid ställer upp:-)


Idag frågade min man vad jag önskade i julklapp:-) Alltså är han tidigt ute i år...Men det tänker jag ju inte säga ;-)


Nä nu ska jag sova en stund.. Jag hoppas att jag kan gå till mitt underbara jobb i morgon....


Hej hopp.....


 
 
Annelie Finnebäck

Annelie Finnebäck

17 november 2009 17:18

Du kommer absolut få julklappar! Alla kommer inte att få julklappar men din adress kommer tomten inte att hoppa över :-)

Skaffar jag en Schnauzer i framtiden så blir det en från Velvet Dandy's!

http://www.brackets.se

 
Diezel

Diezel

17 november 2009 23:07

Jag kommer fr Kaspelix kennel och jag tycker jag kommer fr en BRA! kennel - så den höjer jag en flagga för=)

Kram fr en nyryckt Mr D ;))

http://alwasmoments.blogspot.com

 
Carry

Carry

17 november 2009 23:14

:-(( att du inte mår bra men :-)) över att du ändå bloggar o förgyller livet för oss bloggtokiga. Nu får du bli frisk!! Kram

http://schnauzertjejerna.blogspot.com

 
Yvonne "Kronan"

Yvonne "Kronan"

18 november 2009 20:43

Men, vänta nu, var är min hund. Har du sålt honom??
Krya på dig!!:-)
Kram
Yvonne & Mollberg

http://mollberg-nyman-ochjag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards