Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Maria - 22 januari 2010 12:05

Jo, det ska jag svara på eftersom jag har fått frågan av anonym, som samtidigt påstår att: "nån inte har alla hästar hemma" eller var det så att inte alla verktyg var i lådan eller inte plogat ända fram eller alla äpplen i korgen bla bla bla... Kan ni fler sådana så får ni gärna skriva dem:-)


Jo anledningen till att jag bloggar är att jag har alltid tyckt om att skriva. Som liten skrev jag egna berättelser och i skolan skrev jag noveller. Jag tycker att det är roligt att vänner läser min blogg och har roligt eller kanske får en funderare ibland. Men jag skriver för min egen skull! För att få göra av med det jag bär på eller vill ha ner i skrift...


Du anonym som känner att du måste kommentera och slösa av din viktiga fritid varför går du in och läser min värdelösa blogg? Varför retar du dig så på mig.. Jo jag vet ju varför, eftersom jag förstår vem du är... Det gör mig ännu mer fundersam på varför du läser bloggen. Men ändå blir jag glad eftersom jag då berör:-)


Nu ska jag in på tretti.se och beställa en perkulator och matberedare:-)



Jag önskar alla mina läsare en bra dag, anonyma som vänner, alla som tycker om mig och du (som konstigt nog inte gör det ;-) ska också ha en bra dag:-)


Hej hopp:-)

Av Maria - 22 januari 2010 09:12

Idag är en underbar dag... Chippen-Annelie kommer med räksmörgås och vi ska äta frukost.....


När är krig bra? Nä jag röstar på diplomatiska lösningar:-) Livet börjar nog att återkomma just nu:-)


Tänk att Lina fick 8 valpar. Och Lilja 4 st:-) Fantastiska (skryt? javisst men som vanligt så är det min blogg och om min info stör så läs inte) Jag fattar faktiskt inte att det finns några som stör sig på min blogg och hela tiden återkommer? Jösses vad lite dom måste ha att göra! Skaffa er en hobby eller flera vänner kanske...


Nej nu ska jag sätta igång dagen på allvar. Kronan kommer ju senare och vi ska förbereda inför morgondagen. Vi är ju upptagna med uppfödarutbildningen inom dvärgschnazerringen! Vad gör ni?


Hej Hopp

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards