Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Livet leker:-)

Av Maria - 22 januari 2010 09:12

Idag är en underbar dag... Chippen-Annelie kommer med räksmörgås och vi ska äta frukost.....


När är krig bra? Nä jag röstar på diplomatiska lösningar:-) Livet börjar nog att återkomma just nu:-)


Tänk att Lina fick 8 valpar. Och Lilja 4 st:-) Fantastiska (skryt? javisst men som vanligt så är det min blogg och om min info stör så läs inte) Jag fattar faktiskt inte att det finns några som stör sig på min blogg och hela tiden återkommer? Jösses vad lite dom måste ha att göra! Skaffa er en hobby eller flera vänner kanske...


Nej nu ska jag sätta igång dagen på allvar. Kronan kommer ju senare och vi ska förbereda inför morgondagen. Vi är ju upptagna med uppfödarutbildningen inom dvärgschnazerringen! Vad gör ni?


Hej Hopp

 
 
Diezel m matte

Diezel m matte

22 januari 2010 09:37

Ja..vad gör vi??? Jag = Diezel har precis fått gått ner fr trimbordet, men idag gjorde hon = matte inte såå mycket - utan hon kammade och myste mest med mig;)))

Räkmackor...Är vi på fel ställe denna morgon tro *haha* Ha de gott

http://www.hundarna.cybersite.se

 
Ingen bild

Anonym

22 januari 2010 10:24

F........N vad roligt att läsa i din blogg!!! men, alla "hästar" är inte inne där.......vill du inte att folk läser den? varför skriva blogg då????

 
Ingen bild

Anneli Bram

22 januari 2010 11:03

Hej!
Jag måste bara få säga att jag tycker det är skitroligt att läsa din blogg!!! Älskar dvärgschnauzer och skulle så gärna vilja ha... och då är det så härligt att titta in på din hemsida och bara njuta o drömma en stund....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards