Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Maria - 16 februari 2010 20:39

Där ville jag också vara när jag var liten... På pallen alltså..

När jag var liten så var jag ett sportigt barn.. Joo det är sant.. Jag sprang, cyklade, kastade boll jättelångt. Jag har medaljer i kast med liten boll och minimaran (8 km) Jag har även medaljer i höjdhopp och stafett (kommer inte ihåg om det var 60 eller 100 m) Jag har medalj i 60 m.  Kommit 4:a i pingistävling med över 100 anmälda.  Var med i skidtävlingar med medalj som resultat :-)     Så tänk er det när ni ser en barbapappalik Maria rulla omkring i ringen med en liten jycke efter sig:-) Fast å andra sidan så har jag lärt mig att man inte kan leva på gamla meriter. Fast vem bryr sig som barn var jag jätteduktig på sport och nu är jag jätteduktig på andra saker :-)


Se hela bilden





Hej Hopp 

Av Maria - 16 februari 2010 15:14

Nu har jag satt barnen i arbete :-) Eller var det tjejerna själva som ville bada hundar och föna? Jo så var det..


Tre tjejer undrade vad dom skulle göra:-) Bada hundar föreslog jag.

- Ja ropade två utav dem... Måste vi sa den tredje.... Dottern var inte så förtjust i mitt förslag... Så de kom överens om att bada en hund och gå på promenad med tre:-)


Så nu är Kira nybadad och fin:-)


Tack tjejer:-)


Idag har jag och Lena grundkollat Q-kullen :-)


Hej hopp :-)

Av Maria - 16 februari 2010 08:30

...fanns det inte någon snö på backen.

Just nu längtar jag till jag ser och hör den här:



Och dessa:


Tussilago.jpg


Have a nice day.


Hej hopp

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards