Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Maria - 18 februari 2010 11:41

Igår pratade jag med en väninna om vilka tokigheter man kan göra ibland... Tydligen så gäller det henne och mig liiiite mer än andra.. Stenbocksvännen undrar nog vad vi pratar om när vi säger spontanryck och idiotanfall:-)

Det finns liksom inte med på hennes karta om man säger så.


En gång när jag cyklade hem (när jag var typ 15) så kom jag på att jag skulle byta hand på styret. Alltså höger hand på vänster hantaget och tvärtom med andra handen... Det gick ju bra..... Not! För när jag hade cyklat ca femhundra m så ligger det en lite större sten på vägen.. ( ja det var en grusväg.. Maria är uppvuxen på bonnvischan) (hoppas att det stavas så, annars är det ett fall för Anti)(inte diciplinnämnden   )  Ja ja jag ska komma till poängen.. När jag då kommer vid stenen så behöver jag väja. Och då tänkte min hjärna: VÄNSTER! Sagt och gjort.... vänster arm reagerade med en reptils snabbhet   (ellerhur) jodå så var det. Tror ni att jag blev snopen när jag försvann ner i ett krondike och ut på ett gärde?? Och gjorde sen värsta Anja Pärson-vurpan......


Hej hopp

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards