Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 14 februari 2010 18:24

Underbar make och goa barn.

När jag kom hem idag på em stod det blommor och choklad på bordet :-)


Tack:-)


I övrigt lunkar livet på:-) 


  


Hej hopp....


Av Maria - 12 februari 2010 00:29

Jag har funderat på det här med mobbning....


Vilka är värst? Är det dom som är konkreta och slår/skriker fula ord/ förstör för den mobbade?


Eller är det de som håller med den mobbade när ingen ser/hör men inte vågar/vill "ta ställning" av en eller annan anledning. När man är i denna grupp så tycker jag att man har accepterat mobbningen.


Eller är det de som håller med mobbarna fastän de inte har med saken att göra?


Att barn mobbar eller är elaka hoppas jag har med oförstånd att göra.

När vuxna startar ett drev så undrar jag vad det är som driver på?



Hej hopp....



Av Maria - 11 februari 2010 09:00

Kommer i fortsättningen att anmälas!


Hej hopp!

Av Maria - 10 februari 2010 18:01

Jag har njutit i fulla drag idag:-) Mannen och jag har suttit och bokfört hela dagen idag. Vi har skrattat och haft roligt tillsammans:-) Igår var vi ute och firade.... Vi käkade lunch ute bara för att vi ville..

Har just kommit hem ifrån stan. Har hämtat valplådor mm.


Nu går det fort med vappisarna....Idag har de ätit mat för första gången. Vilken ska jag ha kvar eller vilka?


Jag har tre st som är utstälningsintresserade som vill ha valp härifrån... Hm...

I morgon ska jag åka till Plantagen inne i Örebro och köpa tulpaner ;-) Säg inget!

Mannen och jag har bestämt oss för en plattv i köket:-) hur stor ska man ha? vet ni det? Mitt kök är på 35m2 och är öppet till hallen.

Jag har svart matta och vita väggar.. (snart)


Visst är den här snygg...



Ha det bra


Hej hopp



Av Maria - 9 februari 2010 21:27

Valparna växer och ser riktigt fina ut. I helgen hade jag valpköpare här och till helgen kommer det nya spekulanter. Jag ser verkligen fram emot att träffa

Idag har det hänt andra saker i mitt liv.. Nu är det dags för stora förändringar... Jag kommer numera att trivas och må mycket bättre... De tre sista månaderna har varit, hm.. Inte så bra om jag säger så....


I fredags var jag inne på Arken fyra ben och beställde valplådor. På vägen in mötte jag två gamla kunder som har handlat där jag jobbade förut:-)

Trevligt att ses det var ju ett tag sen ;-) Jag ser fram emot att se resultatet av eran spännande komb ni hade på g...

I morgon är det  dags för att handla på sig lite valpleksaker och fällar till bebbarna.. Jag tar det när jag ändå hämtar valplådorna....


Ha det gott alla...

Hej hopp....






Av Maria - 8 februari 2010 23:15

   Det verkar som om det är någon från Frillesås som prenumererar på min hemsida/blogg...

Var ligger det? Roligt att du gillar min blogg:-) Och återkommer både en två och ibland 4 gånger om dagen...


Trevlig läsning önskas du :-)


Passar på att lägga in en bild på Zlatan.....

Hej Hopp

Av Maria - 8 februari 2010 08:54

Japp... Då var det dags igen...Nu ska jag berätta min story   


Och endast min story..


Från början så tyckte jag att det bara var roligt. Senare så började det att gå en helt annan väg. Det blev absolut inte som jag trodde!

Snålt tilltaget och senare överdrivet.. Alla reaktioner som har blivit.. Både positiva och negativa. De negativa hörs väl mest. För dyrt, det här är det inte värt. Bla bla bla... Ett steg framåt och två bakåt! Men detta verkar ju som om det drar ut på tiden....




Hur många har hög puls nu?




Jag syftar på snön vad trodde ni?


Starta dagen...


Hej hopp...





Av Maria - 6 februari 2010 18:30

Min äkta hälft har låtit Boro-hus rita ett enplans hus :-) Allt för att det ska passa oss alla:-) Jag gillar ju Borohus så jag tycker att det är fantastiskt att dom också hjälper till att rita efter våra önskningar   Gå in på deras hemsida för att kolla deras hus.

http://www.borohus.se/menu/startsida.html


Annars så har det varit en bra helg.. Den började superbra igår med lovely darling fixade supergod mat och glas vitt till....

Idag iväg på uppfödarutbildning:-) Nu soffan ett glas rött och väntar på melodifestivalen.. Mitt livs kärlek ligger i soffan bredvid mig.. Fattar ni hur lyckligt lottad jag är...


Hej hopp...


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards