Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Maria - 2 mars 2010 08:06

Jus nu sitter jag och äter frukost tidningen i vänster hand och oboymuggen i höger.. (jaha vem skriver då) Men hallå jag är ju fyrbarnsmamma, jag klarar allt :-) Idag är agendan ganska öppen.. Solen skiner och jag ska åka över till Annelie och vi ska trimma tillsammans. Det är ju så mycket roligare att göra det tillsammans. Nä, det är inte svårt att koncentrera sig....ofta kan vi stå där bara tysta bredvid varandra och trimma trimma trimma.... Vi kanske inte läser några världsproblem direkt men ett och annat ilandsproblem har vi lösningarna på...


Vet ni jag hörde faktiskt fåglarna kvittra ute för en liten stund sen.. Kan det vara så bra att våren faktiskt är på väg?? Jag hoppas verkligen det. Fast jag kommer inte att satsa min sista penny på det...


När vi åker till Malmö i mars så brukar det ju vara så att man möter våren på allvar.

Förra året så var vi 4 personer 9 hundar (varav 1 löpte) packning till alla och 4 burar. i en volvo 945... Ni skulle ha sett folket som stod utanför en mack neråt i landet när vi stannade för att rasta hundarna :-) Den gången sken solen och det var otroligt varmt....... Se verkligen fram emot den tiden.. Annars så är jag faktiskt ingen vårmänniska... Jag gillar inte när det är blött och kladdigt och hundarna ständigt är skitiga...


Nej nu är det dags att starta dagen.....


Hej hopp..





Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards