Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Maria - 15 mars 2010 09:48

Det är så som jag kan sammanfatta livet, känslan och framtiden just nu:-)

Ja jag vet att jag är vädur och en känsloänniska, så mina underbara dagar hinner ändra sig 24 ggr till den här veckan...

Förra veckan hade jag en massa måsten... Visst är det tråkigt när man måste, måste och måste??

Vet ni vad som är ännu tråkigare? jo det är när någon annan bestämmer att man måste! Men man lär sig alltid något nytt:-) och det är ju bra. Man får nya erfarenheter hela tiden.

I helgen lärde jag mig några nya saker. Marionettdockornas betydelse, eller inte.


Nu ska jag säga en sak som jag länge har funderat på: Hur kan man tillåta den debatt som har förts i SSPK:s gästbok. Det är för mig helt otroligt! Och vad är det för människor som driver igång debatten/skitsnacket. För det har inte varit annat än personligt mot den kenneln som var sena. Alla dessa som har skrivit under synonym eller eget namn där borde själva skämmas över hur de har försökt att förhindra kenneln att vinna sitt pris. Tävlar gör vi i utställningsringen. Vi försöker inte förhindra andra att vinna genom skriva i en specialklubbs gästbok. Jag säger som en vän sa: I en gästbok är man gäst och där uppför man sig!


Väl mött i ringarna i vår och sommar!


Hej hopp!




Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards