Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Vem bestämmer när var hur?

Av Maria - 18 mars 2010 22:24

Ingen annan i min blogg så det så! Om jag vill uppmärksamma en sak så gör jag det när det passar mig inte för att det ska passa någon annan...


I morgon drar vi ner till Malmö.... Underbart, fantastiskt roligt...

Jag minns för några år sen när Chottis och jag var nere i Malmö... Ha ha.. jag börjar skratta bara jag tänker på det.. och det vet jag att Chottis också kommer att göra om hon läser det här.... F-n så roligt vi hade den gången.....

Nu är det dags igen. Jag har varit i Malmö 6 år i rad nu. Jösses vad åren går.

Zlatan har tre cert och blir två år på måndag... Hm... hur planerar dom utställningar igentligen.. (obs! skämt) Och sen dröjer det ju ett tag till nästa utställning.. Hela sommaren är full av intressanta utställningar.....


Nu kom jag att tänka på förra årets resa med Kronan ner till hässleholm och det Bed n' breakfust vi sov på.... Ha ha nu garvar jag igen... Men det gjorde jag inte  när jag var där...... Herre jösses vilken upplevelse och den hör inte till de upplevelser man brukar rekommendera till sina vänner !


Idag har Eva och jag varit på IKEA. smile smile :-) Jag köpte en byrå till mitt sovrum... Snälla underbara Eva plockade ihop den.. Tack! Jag har köpt en krona och en underbar olivetvål som jag ska ha på byrån sen:-)


Nu har jag ett tips till alla mina bloggläsare:

























Hej hopp

 
 
Carry

Carry

18 mars 2010 23:11

Ja jag tänker då följa din uppmaning - o så håller jag tummarna för ljuvliga Zlatan i helgen - kram från en lycklig ägare till 3 ljuvliga Schnauzertjejer

http://schnauzertjejerna.blogspot.com

 
Ingen bild

annelie chippen viggo

18 mars 2010 23:14

Det kan du lita på!! tar ett glas rött imorgon

 
Sussie

Sussie

18 mars 2010 23:25

Underbar liten tavla med en klok uppmaning :) En sån skulle jag vilja ha på min byrå i hallen..
Va blev det för byrå till sovrummet? E nyfiken :)

Visst är det härligt att ha alla utställningsresor att tänka tillbaks på. Allt tokigt, roligt, trevligt och knasigt man är med om :)

Kramis

http://www.kenneltwix.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards