Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Maria - 10 augusti 2010 02:42

Kan man bli mer luttrad? Det kan man säkert.....Men nu är jag säker. ......

Jag går igång när folk ger sig på mina vänner, gör inte det! Är det sen vänner som har svårt att försvara sig då blir det ridå, kaputt totalt avslut.. Avsked på blankt papper ;-) Jag blir som en pitbull på speed... Några säger att  jag ska välja mina fighter men ibland så kan man inte det.....Utan de ramlar på en....


De här som ler och är "sk kompis" var inte det.. Stå för det ni tycker och säger till folk runt omkring... Uppviglare gillar jag inte, eller de här som följer vad en sk "ledare" säger eller hittar på... Jag märkte för inte så länge sen att en människa hade ändrat åsikt till den milda grad????? Jo för hennes sk "ledare"  hade en annan åsikt än den hon först hade... (blev det rörigt nu??)  Ledare= vuxna människor som försöker styra andra människor.... Gärna mot en annan människa eller i eget syfte....


Jag kommer att sluta med det här spelet direkt...(ja jag har varit med i det men haft svårt... Ja jag har hälsat på folk jag inte tycker att jag behöver hälsa på) MEN varfööööör????

Varför ska man le och säga hej till en människa som man inte gillar?? Bara för att det ser bra ut?  Nä vet ni vad..... Jag är jag och ingen annan... Som jag sa till en tidigare nära vän när den sa att denne/denna var ödmjuk:

- Vad tråkigt att du behöver säga det själv!


Jag är nog inte ödmjuk och platsar nog inte i kindpussvärlden... Yeack,

Jag är jag och det är jag stolt över........ Jag har varit med i en Dallasfars ganska nyligen och klarade mig med rispor i skinnet men landade på fötterna.

Var och en står sig själv närmast, det gäller en del människor mer än andra.. En del har så mycket att försvara, en fasad som är viktig att uppräthålla till varje pris... Och när de faller tar de med det mesta ner:-)


Jag mår mycket bättre än på mycket länge så bara försök stampa eller flytta på mig.. De här som gömmer sig bakom andra är de värsta... Men come on make my day...


Insuinerar jag nu igen??? Japp! Och alla som vill komentera gör det! Be inte era ledare om lov.....Ni som vill gilla inlägg på fb gör det spontant! Strunta i att självutnämnda ledare inte vill det...


Sverige är vad jag vet ett fritt land :-)


Hej hopp!






Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards