Alla inlägg under augusti 2010

Av Maria - 1 augusti 2010 15:03

Visst är det så även om vi är uppjagade, stressade, lugna och harmoniska :-)


Vi bara snurrar med utan att kunna välja... Jag har gjort mitt val och måste trappa ner lite... Jag hade egentligen inget val ang det. Det var väl pest eller kolera och det är då man inser vad det är som verkligen betyder något.

Familj och vänner.... Det är också då man inser vilka som är ens vänner:-)


Igår hade jag en jättetrevlig dag med goda vänner i Ransäter:-)

Vi var ett helt gäng som trivdes tillsammans och det roliga är att vi alla hjälps åt om nån behöver hjälp.....  

När vi står där i stridens hetta och tävlar så är vi konkurrenter... Men så fort man har kommit ut så är det över :-) Nja, inte alltid men oftast...

När man har klivit över ringbanden så skrattar man och minglar :-)    




  Vi har mycket att prata om när under utställningsdagen.....   Boel,Kennel Argenta, funderar djupt på något intressant....   Lilla Noel, Kennel Djakarta, bryr sig inte så mycket om all uppståndelse.  

Jllan och Higgins tränar inför kommande uppdrag?

  

 Tre kennlar som här hjälps åt. Kennel Velvet Dandy's får hjälp av Carline, Kennel Agenta och Mig, Kennel Kaspelix i BISfinalen.


Nej nu är det dags för lite arbete igen...


Hej hopp....

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards