Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Maria - 16 oktober 2010 21:18

Vackert väder och bara nån +grad:-) Kan det bli bättre? Jag, Jollan Joel och Annelie tog med oss 10 hundar och 1 häst och gick ut på en promenix :-) Jollan red Polly...

  

Jollan samtalar med "Tore"


Vädret kunde inte ha varit bättre en oktoberdag som denna.. Hundarna var helt galna och lekte som de aldrig lekt förut. Några ville leka med Jollan och Polly när de galopperade runt på gärdet..  

Vidar gillar att busa:-)

  

Vidar är jättefarlig...

  

Joel och Annelie samtalar om älgjakt:-)

  

Texas är intresserad av den akademiska ridkonsten...

Zlatan och Tore är nyfikna på vad Polly och Jollan gör...

  

Nu "rejsar" vi:-) Full fart! Zlatan, Trolla och Virus sträcker ut i galopp.

 

  

Joel med en av sina favoriter Brackets Åsikt utan Insikt "Trolla"


I övrigt så har det varit en skön lördag... Lägenhetsvisning på eftermiddagen.. Annelie och Joel däremot åkte och kollade värmeverket tror jag eller om det var Karlskoga Energi och Miljö de skulle kolla in.. Vi behövde inhandla några matvaror som saknades till kvällens middag.. Annelie, jag, Jollan och Joel anmälde oss frivilliga till shoppingen :-)

Det blev en ny tur upp till hästarna för att ge dem kvällsmaten.. Sågade lite ved till pappa :-)

Sen hem och ha lite trevlig samvaro :-) Tyvärr fick maken åka till akuten med ett uppsvullnande knä :-( Det hade svullnat upp från ingenting till jättebauta på ca 30 minuter.. Det var en infektion i knät............ Nu är det handbollsstorlek på det   Själv lyckades jag göra min andra tå illa... (va?? har hon bara två??) Nä men den tån bredvid stortån på vänster fot har fått sig en smäll..... Vet inte riktigt om jag kan berätta.... Hm..Men det var så här att jag skulle kolla om jag hade sås (beapulver) hemma.... Sträckte mig lite... Det ja gmissade var att vinflaskan stod på bänken... Så den ramlade ner med botten före rakt ner på min tå... Och det gjorde       ont........ Dom säger att alkohol är farligt! De vet inte vad de pratar om... Det är ju flaskan som skadar!! Så nu sitter jag här med plåstrade tår igen.... Men men det som inte dödar det härdar ;-) Vet inte om min man håller med mig just nu.... För han verkar ha en nära dödenupplevelse:-)


Ha det gott mina vänner :-)


Hej hopp!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards