Alla inlägg den 9 november 2010

Av Maria - 9 november 2010 21:46

Kan mitt liv bli bättre än vad det är just nu? nä jag tror inte det....

Idag när jag hämtade posten så fick jag hundsport bara det är ju en anledning till glädje   


Idag var jag iväg en sväng till Örebro för att luncha med Annelie och sen en tur till IKEA för att handla lite julklappar och så lite ögongodis.. Jag köpte nya ljus och ljusfat för att göra lite fint hemma

Julljus.jpg


Helgen som gick har jag tillbringat tillsammans med Jollan och Kronan nere i Växjö :-) På hotellet så hade vi treligt sällskap av många hunduppfödare både schnauzer och dvärgar var representerade i det gänget... Det är så trevligt att bara sitta och äta tillsammans och ta ett glas rött :-) Som vanligt så skrattade ju vi mycket och hade roligare än alla andra   


Jollan och Qrusa debuterade i juniorklass:-) Jollan trimmar allt själv på sin lilla goding..

  

 Min älskade Jollan och Qrusa  (bild Lena Hugestam/Paul Mc Kee)

 

När jag kom hem från Örebro möttes jag av lekande barn och hundar. De hade så roligt i snön....

Snöängel

 

Och avelsplaner har jag :-)


Hej hopp!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards