Alla inlägg den 10 november 2010

Av Maria - 10 november 2010 19:22

Ja visst är det otroligt ibland känns det som om man åker på en räkmacka genom livet. Mycket går man igenom och det är ju det som präglar en som människa.


Mitt liv inehåller kärlek, lycka och barn. Jag håller på med det jag helst vill, hundarna.


Många människor har jag lämnat bakom mig både frivilligt och mindre frivilligt.

Är det någon jag saknar i mitt liv så är det min farmor. Jag önskar att hon hade funnits här och fått träffa mina barn.  De var en kvinna som var rejäl och glad. Hon var alltid hjälpsam och snäll


-Jag saknar dig farmor!


 Ljuset som jag tänder ute på min trapp i lyktan brinner för farmor  


Det finns de som säger att det finns annat än hundutställningar, ja det gör det men för mig betyder det väldigt mycket och jag älskar att åka på utställning :-)


Just nu sitter jag och väntar på min livskamrat sen 21 år tillbaka   Hela familjen ska äta tillsammans ikväll och sen ska det sista på bokföringen göras.

Vi arbetar så bra tillsammans jag och "love-in-life"


Just nu dricker jag lite av IKEAS goda äppelglögg :-)

Äppelglögg


Njut av livet alla ni som läser det här-det gör jag!


Hej hopp!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards