Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Julblogg :-)

Av Maria - 25 december 2010 11:58

Sitter här dagen efter julafton och bara mår så oförskämt bra:-) Ja lite värk i nacken sitter i men jag menar i övrigt. Ni vet när man hela tiden har ett leende på läpparna  Tomten kom med paket till mig också vilket måste innebära att jag har varit jättesnäll .  Och jag fick precis det jag hade önskat mig och mer därtill..... Min goa pappa var här och firade jul med oss  


Lady Million, EdP 30ml

Paco Rabanne Lady Million

 

Vackra Lasse Åberg vinglas

 

L'Oreal Paris Volume Million Lashes

Mascara stod också på min önskelista

 

Det var några av julklapparna som jag fick:-)

På julaftonskvällen besöker vi alltid makens föräldrar för att äta risgrynsgröt.

Mer bilder ifrån vårat julfirande kommer i bloggen när jag hittar kamerakabeln :-)


Den här bloggen har tagit hela dagen att skriva, men jag har haft fullt upp med att såga ved åt pappa. Göran och jag höll på ett par timmar medan Jollan red på Polly.


Nu sitter maken och jag och gör tillägg och drar ifrån på huset som vi har fått uppritat åt oss :-) Spännande förhandlingar pågår:-)


Hej hopp!!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Av Maria - 22 november 2023 09:51

Men man brukar ju säga att har man inget snällt att säga så kan man vara tyst..   Och det har faktiskt stämt väldigt bra när det gäller mitt humör och åsikter just nu..   Funderade på just detta häromdagen. Jag läste att en av deltagarna i id...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards