Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Maria - 25 februari 2011 18:38

Denna vecka har det varit fullt ös medvetslös  I tisdags var det dags för ögonlysning och skjutsning av dottern till djakartaLotta    Tiken ögonlystes ua så nu väntar vi valpar här om 9 veckor. Av färgen  svart och silver.

Jag har en kille som är färgen peppar/salt som söker nytt hem:-) Han är efter föräldrar som är ögonlysta och utställda. Mamman är mamma till två champion:-)

Pappan är utstchampion :-) Mio är en supergo kille som man kan ha som kompis i soffan och även åka på utställning med:-) Är ni intresserade så kan ni maila:

mengstrom@spray.se


  

Sen några dagar så håller jag och maken på och storröjer vårat hus.... Vi slänger massor av skräp som går direkt till soptippen utan att passera gå.... Vi plockar ihop leksaker, barnkläder, böcker och tidningar och åker bort till Kvinnohuset här i stan..


Idag har jag även varit på Arken Zoo - Vi älskar djur här i Karlskoga. Dom hade en stor fin annons i tidningen som jag tror att hela Karlskogas invånare hade läst  När jag var det så var det fullt i butiken :-) Helene och Gunilla jobbade för fullt. Vill man ha service så är det hit man ska gå. Alltid lika trevlig att handla här:-) I butiken fanns även representant för Eukanuba, Jakob skötte sitt jobb med + i kanten :-)


I morgon hämtar jag Jollan hos Lotta och senare på eftermiddagen bär det iväg till Carry tillsammans med Annelie och Joel :-) Eventuellt så följer mannen med :-)


Hej hopp!




Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards