Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Maria - 10 mars 2011 21:56

Kan vara väl så frustrerande....... Och jag kan säga att väntar man på något gott så väntar man ALTTID för länge...

Vad är det jag väntar på då eller vad är det jag inte har fått som jag har velat??? Det tänker jag faktiskt inte skriva här men frustrationen är så enorm så att jag känner att ajg måste ut med det här...


Nej nej jag är inte bitter..... Inte ett dugg... Kommer det här att bli bra???

Jag tror det... Vet inte säkert men det får framtiden visa... Nu tar vi det lugnt... (eller inte...... vem f-n kom på att man ska ta det lugnt?) Eller vilken dålig ide..... Jag känner bara att jag vill växla ner och dra igång lustgasen.. För nu kör vi!

Men men jag har aldrig varit med om det här problemet förut. Aldrig aldrig någonsin......


Ja, annars då? Det händer inte så mycket här på lugna gatan....... 

Vi fortsätter som vanligt ....

Lina har nu gått två veckor.. Spännande att på se resultatet!....


För övrigt så njuter jag av livet.... Jag gör verkligen det... Väldigt väldigt mycket!


Hej hopp!

Av Maria - 10 mars 2011 09:01

Vad innebär det då? Jo jag vill blogga, blogga och blogga..... Men jag kan inte blogga om det, det egentligen rör.....

Men jag vill skrika rakt ut här och nu... Vilket skulle innebära att hundarna

skulle fundera på om jag hade rätt kanal inställd  

Vet ni hur viktigt det är med uppskattning? Utan det dör nog själen... Bara att få höra att man är bra på något eller vacker eller bara rolig att umgås med... Det är som balsam för en själ....

Eller att nån lyssnar när man pratar.... (som om man hade något intressant att prata om  )


Inatt sov jag ca 40 minuter... Jag är helt rastlös... Vill inte äta.... (Men det är ju positivt) Typ 20 kilo mindre gjorde ju inget.... Så slipper man ju se ut som barbapappa eller Karlsson på taket under badsäsongen...   Vilken sagofigur skulle jag vilja se ut som eller vara då??? Hm... Svårt val....Eftersom jag har självinsikt så fick jag rensa bort några... Hm... Det var inte riktigt jag liksom.... Fast lille skutt vore ju fint... Då får man ju ge utlopp för sina känslor hela tiden :-) Studsa upp och ner och tjuta....Men vem skulle jag vilja vara på riktigt....Modesty Blaise, hon kan ju allt, är lagom snygg och ja...Helt ok faktiskt... Vilken seriefigurs skulle ni vara om ni måste välja?

Eller skulle jag vara Lotta på Bråkmakargatan? Vet nog att det finns andra förslag på vilken seriefigur jag skulle kunna vara... Vet inte om jag vill höra era förslag.... Jo föresten om ni motiverar varför... Ni som inte har Fb kommer att missa en hel del här :-)))


Hej hopp!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards