Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Maria - 15 mars 2011 11:54

Så sjunger Sanna Nielsen i sin underbara sång Empty Room.....

Hela livet består av val; Vilken linje ska jag gå på gymnasiet... Vad ska jag äta idag... Ska jag...ska jag.... Ibland bjuder livet på lite svårare val...

Det är då man märker att det inte är så lätt att vara människa jämt.... Ilandsproblemen hopar sig lätt omkring en när man har massa valmöjligheter. Vi behöver ju knappast välja om man ska ge maten till det ena eller det andra barnet!.....


Gör jag rätt är alltid en bra fråga att ställa sig... Vi vädurar har ju en förmåga att rusa iväg lite för snabbt ibland..... Just nu känner jag mig som ett monster....Som stormar runt som en virvelvind och härjar...... Hur stora blir skadorna? Går det att reparera eller blir det bestående skador? Eller får man bygga helt nytt? Kommer det att gå över i stormvarning eller tromb.... Eller det kanske bara blir en liten vindpust....

Att alltid tänka sig för låter tråkigt... Sunt förnuft infinner sig inte alltid i mina val...Men en sak är viktig för mig; Jag väljer med Hjärtat  Utan att det finns med i besluten så funkar inte jag...


Livet är minst sagt turbulent här på 168:an just nu.... Men det ska nog gå bra det också.....

Och............... Det löser sig alltid!


Våren har verkligen kommit med buller och bång....


Hej hopp.... Ha en ljuvlig dag...det ska jag....


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards