Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Maria - 28 mars 2011 08:24

Jag är ett telefonmonster, Känslomonster, kärleksmonster, argmonster mm mm ja den här monsterlistan kan göras lååång......Fråga mina nära och kära.... Det finns säkert nån ovän eller annan konstig person därute som kan fylla på med nån annan slags monsterform också! Men som sagt, dom struntar vi i   Dom har ju ingen plats i mitt liv  


Det har ju toksnöat här inatt   Jag är så jä-la trött på snö.... Till och med jag som tokgillar snö har tröttnat på allt snäelände! Jag är så in i hel-te trött på snöäcklet så det finns inte ord.....


Just nu finns det mycket som berikar mitt liv:-) Vänner, familj och mycket annat :-)


Nu längtar jag lite efter att utställningssäsongen ska dra igång! Jag är jättetaggad inför sommaren!


Livet i övrigt på 168:an? jo det lunkar på eller ska jag säga att det känns som en virvelvind har stormat in i huset.....

Idag är en lugn dag... Skogen på dagen med hundarna. Möte kl 13.30 Styrelsemöte kl 19.30


Tänk att livet kan ta en så annorlunda vändning ibland.... Man kör på i samma gamla hjulspår... Ibland så halkar man ur spåret eller ska jag säga att man lyckas ta sig ur gamla spår.....

En mycket god vän sa till mig att "det är inte vad man gör för andra utan hur man får dem att må" Det är så sant... Inga prylar eller saker i världen kan ersätta en underbar vän som får en att må bra...


Vet ni vad ni ska prova?`? Att LE! Le mot människor ni möter. Ni kommer att få massor av leenden tillbaka... Och vad kan vara bättre än att sprida glädje runtomkring sig?

Nu lät jag ju som nån jä-la predikant.... Och det var verkligen inte meningen... Jag tror nog att jag skapar mer oreda här på jorden än jag skapar fred ;-)


Nej nu är det dags att fånga dagen (!) Hehe


Hej hopp!






Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards