Alla inlägg den 1 april 2011

Av Maria - 1 april 2011 07:43

Jag såg vargspår igår! Härligt! ! Det var två spår där de hade sakta travat bredvid varandra. Man kunde följa det i säkert 2 km.

Ja, det var en mäktig naturupplevelse. Jag är ju en av de som tycker att vargen får plats i den svenska naturen..Jag går inte ut så där jättehårt i frågan om vargen...Känner att det inte är nån fråga som det är värt att rubba världsfreden för! Jag har ju hört att det finns de som tycker att den ska utrotas  


Nog om det! Snön var tillbaaka här igår   Det var inge vidare... Jag har inte lust med mer snö... Been there done that liksom.....


Tänk att det finns människor som kräver att andra ska göra "rätt" för sig men inte gör det själva? Ja det här är en grej som jag är mitt uppe i just nu. Det kräver lite lite energi men inte mer än att jag låter det passera ganska obemärkt....


Igår firade vi att sonen tog körkort:-) 18 bast och körkort... Kan livet vara bättre? Han började med att skjutsa lillasyster till träningen:-)


Idag är det ganska lugnt på 168:an... Ikväll firar vi svärföräldrarnas 50-åriga bröllopsdag:-)


Nä starta dagens alla måsten och öka.....


Hej hopp!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards