Alla inlägg den 2 april 2011

Av Maria - 2 april 2011 09:28

Det är så jag känner mig nu... Allt snurrar på högvarv..... Trivs jag? Nä jag vet inte... Jo, jag stortrivs ibland... Men verkligen inte hela tiden...

Jag har ju pratat om vägskäl hela tiden... Och att jag har många vägar att välja mellan... Det är helt fel faktiskt, det finns bara en väg att gå!!  

Men hur det än går så; jorden snurrar sitt varv ändå.......

Idag är det såå mulet här... Är våren på gång nu då? Har vårkänslor i kroppen som jag inte blir av med... Detta år ser jag fram emot vår och sommar :-) Alla utställningar som väntar osv.....


Snart valpspekulanter i två omgångar och senare besiktning av lägenhet hos en hyresgäst som ska flytta... Senare upp till pappsen och hjälpa honom lite...... Skjutsa dottern till stallet osv... Alltså fullt upp idag med  

Det är ju bra.. Jag har inga problem med att få dagarna att gå   


Hämtade upp 16-åringen inatt från en fest.... Klockan hade passerat 02.00 men vad gör man inte för kidsen             


Nope nu är det dags att snurra vidare....


Hej hopp!!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards