Alla inlägg den 5 april 2011

Av Maria - 5 april 2011 13:56

Idag har jag varit på laserbehandling hos Monagull på Medomix. Det kan jag verkligen rekommendera! Nu är det behandling nästa vecka också  Gå gärna in i deras butik som de har med massor av fina inredningsprylar:-)

På fredag är det dags för nästa etapp helrenovering... Ansiktsbehandling och benvaxning ;-) En hel eftermiddag hos Lemon & Lime.. Underbart ska det bli!

Vi fortsätter med uppsnyggningen på måndag när det är dags för frissan.......


Nu kommer ni att tro att jag är helt väck men jag toklängtar till midsommar! Ljust underbart och varmt! Sen har jag ju andra skäl också men det tar vi en annan gång   


Har trimmat lite på Texas idag så att han blir snygg till Västerås och Gävle....

Snart en tripp till stallet med dottern och en kompis till henne...

Vi skulle visst dra hem en bil åt sonen också som han har fått av morfar :-)


Kort blogg, ja.... Har inte riktigt tid... <har fullt upp av att njuta av livet ;-)



Hej hopp!







Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards