Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Bloggregissör

Av Maria - 12 april 2011 22:00

Vilken tur att jag har en egen bloggregissör...

Jag tänkte att jag jag skulle ha bloggat om min promenad denna morgon.. Jag hade ju kameran med mig och tog kort på översvämningen som är här nere..... Men som sagt.... Jag är inte ett dugg jä-la överens med den här för-annade äppelsaken....... Men nu ska jag lugna ner mig och blogga vidare...


Jag har ju då tur som får några ord av min bloggregissör så att jag kan fixa en blogg i alla fall :-) Men ibland så kan det vara svårt att fixa en realistisk blogg när man får några ord som man ska göra något vettigt av... Eller det kanske bara beror på att jag är vädur som det är svårt att göra något realistiskt... ;-)

Idag blev jag faktiskt imponerad av en man   Det ni... Det är inte min man utan nån annans man... Han sa något klokt... Och bara det   att det kommer något klokt från en man... Nejdå jag har inte några fördomar.. Jag lovar... Eller har jag det??   Idag vann Färjestad förresten:-) GRATTIS... Blir det ett 9:de smguld? jag hoppas på det.....

Snart är det dags för Lina att få sina bebbar... Två veckor är det kvar...

T-kullen är det som är på g.... Svart och silverbebbar är ju söta som honung.......


Ni får gärna komma med namnförslag :-) 

Sen så får ni gärna gissa på vilka bloggord som jag har fått :-) Men nu får hon väl ge sig, hon är verkligen inte sann ;-) Tror hon inte att vi har annat för oss? Sitta här och läsa hennes blogg!?


Japp det är ju just det ni gör! Got ya! 1-0 till mig!



Kram


Hej hopp!













 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards