Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Maria - 10 maj 2011 09:00

Äntligen,äntligen så fattade jag.... Gårdagen var som en upplysningsdag för mig :-)

Idag känner jag mig så glad  Bit efter bit faller på plats  


Bättre att ta ett dåligt beslut än att inte ta något alls.... Men nu är jag helt säker på att jag har fattat rätt beslut  


Som sagt livet leker för fröken Engström och jag njuter av nästan varje dag... Har bara lite mer eller mindre grubblerier ibland..... Men ibland så måste man tömma den mentala papperskorgen och gå vidare:-)


Jag bloggade igår om att tryggheten var som bortblåst..... Ja när det gäller ynkliga människor som stjäl andras saker.. Integriteten har fått sig en törn.... Men  personligen så känner jag mig tryggare än på länge... Trygg i mig själv och tillsammans med andra.... Jag har träffat många nya intressanta människor:-) Maria du är en pärla:-) 


Ser fram emot kommande måndag:-) Hoppas verkligen på ett avslut på en något skitig och segdragen historia. 


Just nu lyssnar jag på Bruno Mars, Just the way you are, Så underbar!


Tog en promenad kl 04.00 i morse... Vilket djurliv det är vid den tiden... Massor av harar, rådjur och för att inte glömma alla dessa fåglar:-)

Vet ni hur rogivande det är att lyssna på fåglarnas kvitter när man är ute och går vid den tiden?


Ta hand om varandra och njut av dagen, för det ska jag göra :-)


Hej hopp!




Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards