Alla inlägg under maj 2011

Av Maria - 5 maj 2011 10:00

Det var nån som sade till mig att det var för längesen du bloggade:-) Och det tar jag ju som en direkt uppmaning till att skriva några rader :-)


Livet lunkar på sakta men säkert... Ena dagen upp och nästa ner... Inga jämna plågor här inte....


Pepsi och Nora är på kollo här hos mig när matte reser utomlands.... Tack Synnöve för att du håller hundarna så fina. Du gör ett fantastiskt arbete! Vältrimmade och fina i hullet och bra med muskler!


Sista veckans händelser får mig att inse att mina problem kanske inte är så stora ändå. En bekants make omkom i en arbetsplatsolycka. Mitt i livet, så orättvist och tragiskt. Det får i alla fall mig att stanna upp en stund och inse att vi bara ska omge oss med bra människor under den tid vi har fått till låns här.

De här välfärdsbekymren som folk skapar, genom att snacka skit om varandra är för mig patetiskt. Att ägna sin dyrbara tid här på jorden åt att skada och såra andra är bara ynkligt. 


Vad har hänt sen sist då? 

Lina har fått valpar. Paul & Lena, Carry, Annelie och Annelie var här och hälsade på en sväng på annandag påsk :-) 20 hundar samsades och hade det mysigt här ute:-) Ja, jag tror att alla tvåbenta hade det ganska bra också:-)


Nä nu är det dags att hänga lite tvätt eller ska jag koka kaffe..... Appropå Ilandsproblem ;-)


Hm... Glömde....... Ipad på ingång :-)


Ta hand om er och ta väl hand om varandra!

Att bråka om pengar och andra futtiga eller ytliga saker gör bara människor till parasiter.


Hej hopp!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards