Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Maria - 27 juli 2011 18:45

En klok hundvän har sagt att livet är för kort för konflikter... Hon har så rätt....

Men det finns de som slänger sig i dessa med buller och bång.... Och gottar sig åt dem. De nästan livnär sig på konflikter!


Utan att konsekvenstänka eller lägga ihop två och två! Att den ena parten blir grymt utnyttjad av den bittra parten fattar den inte!

Jag skrattar hela vägen  

Jag hade inte förväntat mig något annat? Man blir härdad   



 



Humöret uppe i topp för jag har en trygg grund att stå på..


Bifogar en länk som kan vara nyttig för jag vet ju några som kommer att läsa bloggen!





















http://www.konsumentverket.se/privatekonomi/Hushallets-kostnader/#Flickor



Ha för övrigt en underbar kväll :-)


Hej hopp!



Av Maria - 27 juli 2011 08:19

Kennel Kaspelix hade fina framgångar i Köping i helgen Kaspelix Kompis Tage "Tage" landade på en BIG-2  . Sambon som var med på utställning för första gången fick uppleva en av mina största Kaspelixframgångar   ..  Skönt att ha honom vid min sida    

     Tage och Annelie BIG-2 i Köping


Till en helt annnan sak.... När folk gör saker mot mit så verkar det som om de måste gå in och titta i min blogg om de får en reaktion! Och självklart så är det de som samtidigt retar sig på min blogg... Men än en gång! Välkomna!


I måndags var det igen dags att byta telenummer det förra hade jag ju haft i över ett år men nu blev det en repris! Ni som ska ha mitt nummer har fått det  via sms... Har jag missat nån så hör av er 


Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe tillsammans med min stora kärlek.


Ha det gott och njut av livet, det gör jag!

Kramar till alla!


Hej hopp!! 


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards