Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Kan någon hålla mina ballonger?

Av Maria - 29 augusti 2011 16:45

Just det? Kan någon vara så snäll och hålla i mina ballonger? Men vad hände nu? vilka ballonger? Har hon inhalerat nått hon inte borde? (inte för att jag inhalerar något jag borde heller) Men det är en metafor ...... Alltså jag känner ibland att jag håller i ett knippe ballonger, alltså inte 5 utan 105 st, och sen så vill nån utav dem ge sig iväg.... Det är då det börjar..... Jag sträcker jag mig efter den och då lossnar nån utav de andra..... Det är då det börjar att bli lite stressigt... Men nu har jag sådan tur för jag har en sambo som hjälper mig att hålla ballongerna... Han säger; Låt mig hålla några åt dig! Och ibland så säger han att: släpp några!

Det är så befriande att kunna lämna över några av ballongerna till någon som vill hjälpa en att hålla!

Pröva ni också som har svårt att lämna över ansvaret eller att be om hjälp..... 

Det är inte farligt ofta så står det en vän eller make/maka/sambo och vill hjälpa till! Våga fråga!!


Nu ska jag berömma några företag här i Karlskoga:


Dessa företag har förstått vad hög service och kvalitet betyder!


Mandel Cykel & Trädgård AB som hjälpte mig och Annelie i somras när vi behövde ett nytt däck till burvagnen. 17.40 på en fredagkväll så hjälper en väldigt serviceinriktad kille oss att fixa ett hjul.. Det var inga problem han fixade tills vi hade en lösning! Tack för det! Ska ni ha något som har med motorsåg, gräsklippare eller cykel åk dit!


Basses Bilvård: Lämnade in Navaran på rekond förra veckan. Service till max och så fin bilen blev sen. Den såg ny ut när de var färdiga med den. 


Arken Zoo: Alla problem är till för att lösas. Tack till Helene idag som hjälpte mig med hundmaten. Service och åter service! Tack för det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards