Alla inlägg den 17 september 2011

Av Maria - 17 september 2011 20:57

Först: Varför är verktyg bara anpassade för mäns händer?? Idag när jag skulle fästa plasten med "häftgrejsemojsen" så var det så förbannat svårt att få ett bra grepp omkring den...... De är ju gjorda för manshänder allihop! Eller alla skruvdragare har handtag för män... Jättebauta.. OCH jättetunga..... Jag vill ju ha små svarta verktyg med rosa text på ju   och som desutom passar mina händer......


Nu börjar det hända saker  ute i det forna garaget... Älsklingen bara gav mig och min hobby plats där  .  Vi isolerar och byter innerväggar  Sen ska vi lägga innertak och isolera där med.. Sen kommer det att bli ett par boxar där..... Bra att ha när det kommer valpköpare och fler hundar hit... Smidigt att ha när man ska ha hundvakt :-) Det kommer även att bli mitt trimrum... Underbart att ha någonstans att vara när man fixar med hundarna.. Något som bara är mitt place... Jag ska beställa nya grindar och sen ska det byggas liggplatser till boxarna :-) De måste ju komma upp lite :-)


Idag har jag och Göran varit och kollat på när Jollan red lektion med Polly :-)

Det är jätteroligt att se när de tränar....... Både Göran och jag gillar att sitta och kolla när hon rider... Jag tycker verkligen att ni ska gå in och läsa Jollans blogg:-) Hon bloggar om sin älskade Polly och om hur det är att vara just Joline 


Fredagen var en blandad dag.. På förmiddagen vände jag och Jollan bilen mot Grällsta för att gå på begravning. Senad mötte upp i Arboga. 

Kram till Lotta och Noel 


Sen vidare hem för att skjutsa Joel. Sen hem och hämta Jollan som var i stallet en snabbis... Vid 19tiden dök Hasse och Vicky upp   En trevlig kväll i glada vänners sällskap :-)


I morgon är det trimning och bara sällskapa med Annelie som dyker upp på förmiddagen.... Älsklingen drar till skogs med jaktpolarna... och Sen är det dags att hämta hem Joel igen :-)



Ha det gott alla <3


Hej hopp!!! 




Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards