Alla inlägg den 22 september 2011

Av Maria - 22 september 2011 19:25

Och det borde de verkligen göra.... Jag har bloggmaterial så det räcker flera år framöver... Vet bara inte vart jag ska börja.......


Veckan har varit hektisk.... Möten i örebro för diverse saker som gäller mitt gamla liv..... Av hänsyn till mina närmaste så kommer jag inte att ta det här och nu utan det blir senare... Kanske......


..... Fick häromdagen veta saker som inte sårade men fick mig att må illa.....


Ofentligt förnedrad vad betyder det för er? Jag ska någon gång förklara vad det betyder för mig. Ni får gärna tala om i en kommentar eller på Fb vad det betyder för er...


Varför är jag sån att jag inte vill att folk runt omkring mig ska bli osams? Varför blir jag nervös om det blir meningsskiljaktigheter runtomkring? Varför, varför varför?? Jag tycker att det är jättejobbigt att folk blir osams... Speciellt om jag tycker mycket om dem....Jag blir så stressad.....

Men samtidigt så kan inte jag ta på mig allas konflikter...


Den sista veckan har jag fått lära mig massor om mig själv och om andra också... Jag har även fått lära mig massa juridik, väldigt nyttigt......... 


By the way hur mogen är man om man dumpar någon via telefon? Visst hör det lågstadiet till! Jag trodde nog inte att jag skulle behöva skriva om det i vuxen ålder......


Krystad blogg.... Ja men det är ju sån min blogg är :-)


Welcome back   


      Jag njuter av varje dag som jag får tillsammans med mina  barn och Göran O........   

             


Ha det gott alla!


Hej Hopp..........


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards