Alla inlägg den 24 september 2011

Av Maria - 24 september 2011 14:37

-Man lever bara en gång.... Det är så sant..... Men om man gör samma misstag flera gånger och inte förstår vad man gjorde som var fel??


Varför bloggar jag? Jo, för att kunna skriva av mig.... Det jag tycker och tänker... Det kanske inte alltid faller i god jord.... Eller så är det några som tar åt sig.. Eller så tycker några att jag är elak..... Ja, det kanske är så? Men Ofta när jag tar upp något i bloggen så är det för att det är något som har hänt eller någon som har gjort något mot mig...........


Senaste dagarna har jag varit ganska less på folk överhuvudtaget........

Bortskämda och egoistiska människor som jag har med att göra... Några som inte tål att man säger ifrån. Några som inte är vana att Maria säger ifrån:-( Några som beter sig som tonåringar fastän de har passerat 40.... Nån som ljuger, nån som sårar, nån som är elak, nån som kör över........Några som tycker att det är ok att de får säga vad de vill men inte klarar av att nån säger en sanning tillbaka.. Några fega som inte vågar stå upp... Några som snackar skit... 

Några har svårt med att jag bloggar... Jag orkar inte bry mig längre....

Hur än Maria vänder på sig så blir det fel, det spelar ingen roll längre vad jag säger eller gör så är det tydligen bara mitt fel.... Och jag är så jä-la trött på det här......


Eller som min pappa sa: Det har varit lite mycket för dig de senaste åren Maria... När ska det ta slut??


Ja det här kanske blev lite tråkig lördagskvällsläsning... Men om ni nu ändå är här så; Ha en fortsatt trevlig helg:-)


Och!! Ta hand om varandra! Använd inte ert dyrbara liv och tid till att vara bittra eller missunsamma.......


Hej hopp!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards