Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Maria - 7 oktober 2011 12:42

Det var ju coolt med tanke på att jag bloggade om varg härom dagen.....


Här händer det grejer... Sambon och jag pratade om utbyggnad i söndags och i tisdags var snickaren här och mätte och kollade lite.... Idag kommer det singel och i morgon står grävaren här   Saker och ting händer i mitt nya liv  Inga femårsplaner här inte...Och aldrig något sen! Ni som följer min blogg vet ju hur mycket jag hatar ordet sen..... Sen kommer ju aldrig!

Jag kommer att lägga ut bilder på före och under-tiden och efter byggets gång...


Den här veckan har bestått av nackvärk och åter nackvärk....... Regniga, blåsiga och soliga höstdagar... Det har varit ett nyckfullt väder denna vecka... Man kan ju nästan tro att det är ett vårväder som kommit hit...


Nu har första lasset med grus kommit  


Idag blir det dressyrlektion för dottern.. Sen ska sambon ut med andra halvan i Olsson & Hallgren... De ska nog fira sammanslagningen med Värmecenter :-)

Jag och barnen tar en sväng till Hallgrens sambo för lite fredagsmys :-)


Ha det gott alla!  Och då menar jag verkligen alla   



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards