Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Maria - 15 oktober 2011 18:12

Ja det är ju så jag känner    

Den ljusnande framtiden är min..... 


Idag var det inte något inplanerat... Ändrade mig i sista minuten och åkte iväg på en föreläsning om urinsten... Och jag måste säga att det var en bra föreläsning! Synd att det inte kom så många när Dvärgschnauzerringen anordnar föreläsningar. Det är som med alla föreningar.. Medlemmarna vill ha aktiviteter och föreläsningar. Men sen så kommer de inte?? Hur går det ihop? Den här föreläsningen har vi haft i Stockholm, Malmö och nu i Örebro. Så ingen kan ju klaga på att det bara är i Örebro det händer saker.

Och förresten så tycker jag ätt det är ett jäkla gnäll på folk som inte gör något själva. Gapa stort kan de men lyfter inte på ar-let när det händer något eller gör inget förutom att gnälla..... 


Idag upptäckte jag att jag är tvungen att köpa nya skumpaglas... För när vi skulle skåla så hade vi bara vitvinsglas       

Det här glaset hittade jag, och det blev kärlek vid första ögonkastet  .

Endast 1040 kr paret  .... Som hittat.........Eller inte.....Men vill ha...


Sen ska jag ta upp en sak som är under bältet.....

Jag var hos en vän häromdagen... Och vi började prata om gynekologbesök..... Och "muffrissa" Man går ju inte dit och ser ut som en bäver... Utan det ska ju vara välansat...Men hur välansat? Bara bikinilinjen eller ska det var helslätt?? Hm..... Och om det inte ska vara helslätt hur gör man om man ständigt har det? .... Eller låter man det då växa ut lite innan man kan gå till gyn?? Om det är som en björnfäll ska man då låna effileringen? Hm... ja det spånade loss ordentligt där....... Ja ni får gärna kommentera hur ni gör........Ha ha det här blir roligt.... Vem blir först att kommentera på Fb?  Säkert en man................


Nej nu ska jag skåla vidare med skumpan.....


Ha det gott alla!!


Hej hopp!


  



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards